tjaao !

som jag sa, dålig uppdatering på höög nivå ... men nu ska jag faktiskt skärpa mej och uppdatera mera
eftersom jag har så jag kan blogga i telefon nu också ! det är ju verkligen inte fel.

idag vaknade jag upp med vääärldens jävla huvudvärk men pallrade mej iallfall iväg till skolan..
där jag hade massa prov som jag missat att göra, alltid lika roligt med spränghuvudvärd..
ajaa, de gick ju som det gick liksom , efter skolan gick jag och mötte eric och rikard,
sen hämtade jag mina kusiner och hoppa i poolen !
där även eric och rikard plaskade på , sjukt mysig eftermiddag tycker jag !
nu ska jag lägga mej i sängen spela mobilspel och bara mysa med musik tills jag somnar, pussgonatt !



Kommentarer

Lämna ett litet fotspår efter dig (:

Namn:
Remember me :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0